Bespaar tijd als ondernemer door uw financiële administratie uit handen te geven. Wij houden uw boekhouding en loonadministratie voor u bij. U heeft geen zorgen meer om uw aangiftes. Uw omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting worden tijdig ingediend. En de jaarrekening wordt samengesteld. U ontvangt alles periodiek gestructureerd en overzichtelijk van ons zodat u goed op de hoogte blijft van uw situatie.
ZZP’ers ondersteunen we graag bij alle administratieve plichten zoals btw-aangiftes, jaarcijfers, aangifte inkomstenbelasting, berekenen en corrigeren van voorlopige aanslagen.
U kunt wekelijks, maandelijks, per kwartaal of maximaal 1 keer per jaar uw administratie bij ons aanleveren. Dit kan online met een boekhoudprogramma, met Excel of met de ouderwetse schoenendoos.
Houdt u graag bepaalde onderdelen van uw administratie in eigen beheer? Wij gaan graag met u in gesprek om een maatwerk pakket samen te stellen. Tevens kunnen wij u leren hoe u bepaalde onderdelen van uw administratie zelf kunt doen.
Het samenstellen van de jaarrekening is vaak een ingewikkelde klus. Vooral ook door veranderende wet- en regelgeving. A.A.G. stelt uw jaarrekening samen en u kunt er zeker van zijn dat het klopt en aan alle eisen voldoet. Tevens zorgen we ervoor dat de jaarrekening tijdig bij de Kamer van Koophandel terecht komt. Hierdoor kunt u ieder jaar weer met een schone lei beginnen.
Bij de jaarrekening maken we ook een rapportage van het afgelopen jaar. Dit jaarverslag is handig als u aanspraak wilt maken op bijvoorbeeld een financiering.
Voor ZZP’ers is een jaarrekening niet wettelijk verplicht. Voor de aangifte inkomstenbelasting maar ook voor een financiering van bijvoorbeeld een woning is het wel noodzakelijk om een jaarafsluiting te hebben met alle cijfers van het afgelopen boekjaar. Wij helpen u hier graag bij.
Voor personeel is het tijdig en correct ontvangen van loon één van de grootste redenen om te komen werken. Het is dan ook belangrijk om zorgvuldig om te gaan met de salarisadministratie. Hoe meer personeel u heeft, hoe meer werk hiermee gemoeid gaat. Wij nemen dit graag voor u uit handen.
Loonadministratie bestaat uit het maandelijks opstellen van alle loonstroken. Hierbij wordt ook een berekening gemaakt van vakantiegeld, een eventuele 13e maand of eindejaarsuitkering en verlofuren.
Indien gewenst kunnen we dit pakket uitbreiden met HR werkzaamheden, volledig geautomatiseerd. A.A.G. werkt bij voorkeur met Loket.nl. Dit programma gaat veel verder dan gewone salarisadministratie door meteen een koppeling te maken met de financiële administratie van uw bedrijf. Zo kunt u arbeidsovereenkomsten opstellen en beëindigen, pensioenregelingen vastleggen en krijgt u bijvoorbeeld een signalering bij een verplichte (CAO) salarisverhoging. Alle verlof- en vakantie uren worden automatisch bijgehouden. Zo hoeft u niet meer op zoek naar contracten en zijn zelfs ontslagprocedures vereenvoudigd.
We gaan graag met u in gesprek over uw wensen met betrekking tot loonadministratie.
Oude Tilburgsebaan 47
5133BD Riel
Openingstijden:
Maandag – vrijdag:
8.00 – 17.30
Zaterdag:
9.00 – 12.00